
Pazar sabahı Mudanya'ya gideceğim için sabahın 6'sında kalkıp aşağıdaki postu girdim. Girdim ama bu sefer de sayfa hata vermeye başladı. Neyse biraz geç oldu, belki de anlamsız oldu diyeceğim ama bu devirde hiç de anlamsız değil diye düşünüyorum.
Şubat 2004'ten beri kendi sahasında lig maçı kaybetmeyen bir takımla oynayacak Liverpool bugün. Stamford Bridge'de en son Arsenal'e 2-1 yenildiklerinden beri tam 86 maç oldu. Liverpool'un Londra karnesi ise tam bir facia. 18 yılda sadece 1 galibiyetleri var. Bu süre içerisinde sadece 10 golleri var. Rafa'nın Chelsea ile 20'nin üzerinde maç yaptığı gerçeğini de göz ardı etmemek gerekir. (EPL, ŞL, Vs. Vs.) Rafa Torres'siz kazanabiliriz, gayet iyi durumdayız gibi bir açıklama yapmış. Man United maçını Torres'siz kazanmanın verdiği bir alışkanlık olsa gerek diyeceğim ama o gün de Torres ve Gerard kulübedeydi. Gerard'ı kullandı, gol gelince Torres'i riske etmedi. Liverpool'un da bu sezon arka arkaya kaybetmediği 16 maçlık bir serisi var. Bu serinin Liverpool'a kuracağı baskı Chelsea'nin üzerindeki baskıdan çok daha az olacaktır. Lampard ilk golü atmak çok ama çok önemli demiş. 2 takımın oyunu kilitleme konusundaki dahiyane başarıları malum. Zaten Lampard bu sebeple ilk golü atan galip olsun diyor. İlk golü atan kazanır demek istiyor. Bu sene farklı şeyler oluyor. Bu sefer olur mu? Benitez için şimdiye kadar olabilecek en uygun gün. O gün bugün müdür? Deco, Mikel, Lampard & Macherano, Xabi, Gerard diyerek bitirelim... Gün, bugün müdür? Gün bugün müdür bilinmez ama o güne en yakın gün bugündür.Ha bu arada maçı seyredemeyeceğim. Bu sebeple çok üzgünüm.
Şubat 2004'ten beri kendi sahasında lig maçı kaybetmeyen bir takımla oynayacak Liverpool bugün. Stamford Bridge'de en son Arsenal'e 2-1 yenildiklerinden beri tam 86 maç oldu. Liverpool'un Londra karnesi ise tam bir facia. 18 yılda sadece 1 galibiyetleri var. Bu süre içerisinde sadece 10 golleri var. Rafa'nın Chelsea ile 20'nin üzerinde maç yaptığı gerçeğini de göz ardı etmemek gerekir. (EPL, ŞL, Vs. Vs.) Rafa Torres'siz kazanabiliriz, gayet iyi durumdayız gibi bir açıklama yapmış. Man United maçını Torres'siz kazanmanın verdiği bir alışkanlık olsa gerek diyeceğim ama o gün de Torres ve Gerard kulübedeydi. Gerard'ı kullandı, gol gelince Torres'i riske etmedi. Liverpool'un da bu sezon arka arkaya kaybetmediği 16 maçlık bir serisi var. Bu serinin Liverpool'a kuracağı baskı Chelsea'nin üzerindeki baskıdan çok daha az olacaktır. Lampard ilk golü atmak çok ama çok önemli demiş. 2 takımın oyunu kilitleme konusundaki dahiyane başarıları malum. Zaten Lampard bu sebeple ilk golü atan galip olsun diyor. İlk golü atan kazanır demek istiyor. Bu sene farklı şeyler oluyor. Bu sefer olur mu? Benitez için şimdiye kadar olabilecek en uygun gün. O gün bugün müdür? Deco, Mikel, Lampard & Macherano, Xabi, Gerard diyerek bitirelim... Gün, bugün müdür? Gün bugün müdür bilinmez ama o güne en yakın gün bugündür.Ha bu arada maçı seyredemeyeceğim. Bu sebeple çok üzgünüm.










Güle güle mi diyor yoksa? Spurs dibi görmüş durumda. Lig sonuncusu. Sadece 2 puanı var. Fulham'la beraber ligin en az gol atan takımı. (5) Lider Chelsea ile arasında 18 puan fark var. Fulham'ın attığı 5 ama puanı 7. Rebrovçenko bu hafta oyuna sonradan girdi, henüz golü yok. Moskova'da kalsaydı hem topunu oynar hem de siyasetini daha rahat yapardı. İşin garibi Spurs'un puanlarından biri Chelsea'den. Juande Ramos Udinese ile deplasmanda oynayacak. Daha sonra içeride Bolton ve hemen arkasından Emirates'de Arsenal maçı var. Sonra içeride Liverpool ile oynayıp yine içeride Dinamo Zagrep ile oynayacaklar. Sonraki maç City ile Manchester'de. Çorluka ve Modric yeniden eski takımlarının taraftarlarının önüne çıkabilirdi ama maç içeride. Hulasa, çık UEFA maçlarını...Bolton, Arsenal, Liverpool. Bu saate kadar kovulmayan adamı sen neden Liverpool ve Arsenal'e yenildin diye kovacaklarsa akıllarına şaşarım. Bence kafası daha rahar artık Ramos'un. Şu 2-3 günü de atlatırsa 1 ay daha Londra'da. 





