31 Ağustos 2008 Pazar

Hakemlerimiz


2000 yılında GS UEFA Kupasını ve Süper Kupa'yı kaldırdı. FB geçen sene Şampiyonlar Ligi'nde çayrek final oynadı ve GS'nin başarısını tekrarladı. Her sene bir takımımız öyle ya da böyle Şampiyonlar Ligi'ne kalıyor. Gönül çok daha fazlasını istiyor ama maalesef şimdiye kadar elimizde bunlar var. Sürekli tartıştığımız ve bazen de kantarın topuzunu kaçırdığımız hakemlerimiz nerede? Milli takım Avrupa 3.sü. Grup maçı yöneten Türk hakemi var mı? ŞL'de gruplarda maç yöneten hakemimiz var mı? UEFA'da maç yöneten hakemlerimiz var. Cüneyt Çakır Deportivo-Hajduk Split, Selçuk Dereli Slovan Liberec-MSK Zilina, Fırat Aydınus ise Napoli-Vllaznia maçlarını yönetti bu sene. UEFA Cüneyt Çakır'ı 6 Eylül'deki Andorra-İngiltere maçı için atadı. Bunlar güzel de hala Ahmet Çakır'ın Santra'da Bordoaux-Milan maçındaki efsanelerini mi dinleyeceğiz?


Gürcan Bilgiç: Ahmet Abi Zidane'ye Milan maçında asisti sen yapmışsın diyorlar öyle bir efsane dolaşıyor oratada.


Ahmet Çakar: Yok öyle bir şey. Top bana çarptı ama yön değiştirmedi. Sonra birinden birine, birinden birine gitti gol oldu.


Gürcan Bilgiç: Ama öyle diyorlar.


Ahmet Çakar: Attıysam ben attım. Zidane ortaladı. Costacurta ile Ancoletti'nin arasından çıkıp kafayı vurdum. Var mı?

Programın bir tarafında Ahmet Çakar Fransa Başkanını odadan kovuyordu, kimsin diye...Bıraktım oralarda.

Hiç yorum yok: