4 Eylül 2008 Perşembe

All I Need in This Life of Sin, is Me and My Girlfriend..


Bonnie Parker ve Clyde Barrow' un hikayesini anlatıyor 1967 yapımı film. Bonnie Faye Dunaway, Clyde da Warren Beatty oluyor. Efenim bunlar Amerika' da dönemin en büyük gangsterleri, birbirlerine de zil zurna aşıklar. Bankacılık sistemi takır takır işlemiyor o zamanlar tabi, halk mağdur. Bu iki aşık da kurduğu çeteyle bir nevi Robin Hood oluyor halkın gözünde, ümüğüne biniyorlar bankaların. Sonra gel zaman git zaman ünlü türkücü Jay-Z bunların Aslı ile Kerem misali aşkını anlatan şarkıyı içli bir şekilde coverlıyor. Önce filmi izleyin, ondan sonra da türküyü dinleyip Bonnie and Clyde seansınızı noktalayın derim ben. Alt fotoğraftaki Philip Morris afişine de selam etmek istiyorum bu arada. Bildiğimiz Philip ve Morris kankaların eski model afişi olsa gerek ama tam çözemedim ben. Küçük Morris' in hikayesine rastladım bu arada geçenlerde, o da başka postun konusu olsun..

2 yorum:

t. dedi ki...

şarkının orjinali tupac shakur'a nam-ı diğer krala aittir. jay z ondan yıllar sonra çok daha gelişmiş bir teknolojiyle coverlamasına rağmen orjinalinin verdiği tadı verememiştir. bu ayrıntıyı atlamanıza üzüldüm açıkçası.

saygılar.

frankiegar dedi ki...

haklısın orjinalı tupac' a ait belirtmem lazımdı. Cover olduğunu söyleyip atlamışız harbisinin kime ait olduğunu. düzeltme için teşekkürler..