19 Eylül 2008 Cuma

Birşeyler eksik mi?


Euro 2008 formalarımızda dikkatimi çeken bir nokta oldu. Bu nokta daha çok bir eksiklik gibiydi. Ya da ben öyle olduğunu düşünüyorum. Klasik formalara geçişimiz beni her ne kadar mutlu etse de göğsün ortasında ayyıldızın değil de numaranın kullanılmasını klasik anlayışımı biraz darmadağan etmişti. Euro 2008'in diğer formalarını inceledim bu sebeple. Acaba numaranın göğsün tam ortasında mı kullanılması gerekiyordu. Hayır öyle bir zorunluluk yoktu. Bu klasiklik özlemimizi gidermeyen formalarda neyin eksik olduğunu diğer takım formalarını incelerken buldum. Hem klasik hem de bir değişiklik. Güzel olurdu herhalde. Ülkelerin çoğunun formasında futbol federasyonlarının amblemi var da bizim neden yok? Göğsün ortasında ayyıldızı, sol tarafta TFF'nin logosunu sağ tarafta da numarayı kullanamaz mıydık? Yine Euro 2008'in en sade formalarından biri olurdu. Bu eklemeye rağmen. Euro 2008'in formalarını inceleyin. Hemen hemen hepsinde ülke bayrağı yok ama futbol federasyonlarının amblemleri var. Biz de bayrağı çıkalım demiyorum. Aksine karşıyım. Bayrak da olsun TFF'nin amblemi de olsun. Ha ya da olmasın da diğerlerinden bir farkımız mı olsun? Yorumlarınızı bekleriz.

Hiç yorum yok: