25 Eylül 2008 Perşembe

Fırat İşbecer'le Verkaç dinlerken


Akşamları iş çıkışında Lig Radyo'da Fırat İşbecer'le verkaç dinliyorum. Hergün Kumburgaz-Fulya arası radyosuz çok zor. Ev ve iş arası 55 km. Sağolsun bizim blogdan bahsediyor bazen. Uefa maçlarının olduğu bir akşamdı galiba. Hayatında İddia oynamayan biri olarak dinliyorum. Alt diyor biri diğeri üst diyor. Hala da bilmiyorum ne olduklarını. Alt-üst?Üsküdar'dan bir arkadaş bağlandı. İddia bayisinin önündeymiş. Noter'de çalışmakta. "Feyenoord maçı öyle rahat kazanamaz banko oynamayın bu maçta sürpriz olur" dedi. Uzun zamandan beri takip etmekteymiş Kalmar'ı. Yahu Kalmar kim, oyun sistemi nedir, kimler oynuyor? Her İsveç takımı aynı mıdır? Ertesi gün bir baktım ki Kalmar galip. 0-1. Takımı takip ediyorum derken herhalde uydudan İsveç ligine çanağı çevirip takip etmiyor. Lig'deki durumu ve aldığı sonuçlar belirleyici oluyor. Biz boşuna mı yazıyoruz diye düşündüm. Bloga bir Kocaeli-Galatasaray maçının devre arasında ikinci yarı olacakları yazdık pazar günü, onda bile -az da olsa- acaba dedim kendi kendime. Epey telefon aldık sonra orası ayrı. Adam kağıt üzerinde olayı bitirmiş. Sağolun tutturdum diyor. Fırat diyor ki "E Man Utd-Villareal maçı?"Hani ben banko United demiştim demeye getiriyor. "Ben United'a oynamadım. Son haftalarda falan filan..." Bak...Körleme de değil. Sentez yapıyor adam.

Hiç yorum yok: