27 Eylül 2008 Cumartesi

Hadi TSL'yi geçtik


Bank Asya Ligi D Spor'da yayınlanıyor. Cumartesi günü saat 20:00'da Malatya-Bolu maçı var. Karşısında Beşiktaş maçı var. Pazar günü yine saat 20:00'da Kasımpaşa-Karşıyaka maçı var. Karşısında da Galatasaray maçı. Geçen pazar günü de Karşıyaka-Samsun maçı vardı D Spor'da. Karşısında da Kocaeli-Galatasaray maçı. Ben bu ligi seyretmek istiyorum. Ama saatinden dolayı seyredemiyorum. Mesela hala Manisa'yı seyredebilmiş değilim. Kasımpaşa'yı seyredebilmiş değilim. Sadece pazartesi günü saat 2o:00'da yayınlanan maçı mı seyretmek durumundayız. Yorgun yorgun gel, işten eve yetiş pazartesi maçı seyret. TSL ile BABL naklen yayınları çakışan saatlerde. D Smart'ın BABL ile Digitürk'e kafa tutacak hali yok. Bu sebeple böyle bir şeyi istemesi mantıksızlık. Sevgili TFF, BABL maçlarını şöyle cumartesi ya da pazar günü saat 14:00 suları seyretsek fena mı olur? Hadi geçtim TSL'de gündüz maçı yayınlama davalarını. BABL maçlarını neden gece oynatıyorsunuz orasını anlamıyorum. Digitürk, D Smart'ın 100-200 izleyicisini de çalsın diye mi yoksa statlara kimse gitmesin diye mi? Geçen sene ne güzel 14:00'da seyrediyorduk. Bir bilen yazarsa minnettar kalırız sayın arkadaşlar.

Hiç yorum yok: