12 Kasım 2008 Çarşamba

Ramos Tiyatrosu Sunar


Cumartesi günü Higuain 4 tane sallayınca Sergio Ramos vakasını aklımızda olmasına rağmen es geçtik. Belki de önce onu yazmamız lazımdı. Hata bizdedir. Maçın 44. dakikası. Malaga maçı o dakikalarda 2-2. Maç kopmadıkça zaten zor kazanan Real Madrid'in sinir katsayısı da artıyor. Ramos Efendi değme tiyatroculara taş çıkartacak şekilde "muhteşem bir oyunculuk sergiliyor" diyeceğim diyemiyorum. Biz de öyle adam yok diye ayaklanır tiyatrocular. Sergio Ramos'un Malaga'lı Eli yerdeyken göğsüne bastığı pozisyonu seyredelim. Hani ben isteyerek adamın böğrüne basmıyorum, bu sebeple tiyizden bastım hakemcim sen de dikkat ettiysen, basacak adam lönk diye basar değil mi?, ek olarak daha bastım basmadım dönüp hemen özür dileme pozisyonuna girdim vs. vs...Maç 4-2 olsaydı Ramos aynı tiyatro oyununu sergiler miydi orasını bilemiyoruz tabi...İnanılmaz bir oyunculuk sergiledi cumartesi günü Ramos. Kara listededir artık bizim için. Bir oyuncu istediği zaman bu gibi pozisyonlarda rakibini korur. Pozisyon gereği kavramına sığınmalar bu blogda yemez Ramos Efendi...Yallah...

Hiç yorum yok: