27 Kasım 2008 Perşembe

Sarper Semiz (Olur Mu?)


Müziğe adanmış 30 sene. Ekrana kilitlendiğimiz yıllarda Timur Selçuk ve ekibi ile ülkemizi Eurovision’da temsil eden değerli müzisyen. “Sen Oldum” ile ilk albümünü çıkarıyor. Albümünde 11 şarkı var ve 8’inin söz ve müziği kendisine ait. 2 şarkı İlhan Şeşen’den bir diğeri de Timur Selçuk’tan Beyaz Güvercin. SARPER SEMİZ. Tanıyanlar kendisini Arnavutköy Eylül’den hatırlayacaktır. Albüme eli değenler Timur Selçuk, İlhan Şeşen, Ercüment Vural, Özer Taşkın, Serhan Yasdıman, Onur Mete,Bülent Özdemir, Levent Altındağ, Orçun Açabey, Erkan Bediroğlu, Serdar Ağırlı,Levent Demirbaş, Levent Dönmez gibi değerler…Hala Cuma akşamları Eylül’de gerçek müzik severlerle buluyor. Pazar günleri ise Beyoğlu Jazz Stop’da döktürüyor. Eline emeğine sağlık diyoruz. Saper Abimiz “ben hoppa cuppa müzik yaparak, müziğe ihanet edemem” demekte. Albüm Kasım sonu çıkıyor. Albümün çıkış şarkısı “Keşke” by İlhan Şeşen. Aşağıda da “Olur Mu?” şarkısının sözleri. Hatununuza aşkınızı bir kez daha ilan etmek isterseniz "Keşke" ile girin. İşinizi kolaylaştıran albüm:))

Olur mu?

Senin resmini çizdim,
Fırçam yüreğimdi,
Renklerimde sen vardın,
Manzaram anılardı,

Aşkımla bezedim
Her bir kıvrımını,
Ruhumdan boya kattım,
Seni şaheser yaptım,

2 yorum:

beyza dedi ki...

SARPER BEY YÜREĞİNİZE SAĞLIK SÜPER SİZİ İLK KEZ DİNLEDİĞİM İÇİN KENDİME KIZIYORUM BİR MÜZİK SEVER OLARAK YAŞAMIMDA BÜYÜK KAYIP SİZİ DAHA ÖNCE DİNLEMEMİŞ OLMAM AFFOLA AMA BUNDAN SONRA BU GÜZEL SÖZLERİ VEDE DİNLENDİRİCİ SÜPER SESİ DİNLEMEME KİMSE MANİ OLAMAZ BAŞARILARINIZIN DEVAMINI YÜREKTEN DİLİYORUM SAYGILAR. B B G.

neretva dedi ki...

Beyza Hanım merhaba,
Ben Sarper Bey'in arkadaşıyım. İyi dileklerinizi kendisine ileteceğim. Saygılar,