31 Aralık 2008 Çarşamba

Alternatif Medya ve Medya Okuryazarlığı

Hergün işten eve giderken Lig Radyo'da dinlemeye çalışıyorum. Fırat İşbecer tam sabır taşı. O telefon bağlantılarına herkes kolay kolay dayanamaz. Mehmet Ayan dayanamıyor mesela. Fırat kendini dinletiyor. Dün Verkaç programında 2008'in "O Anlar"ı ile ilgili konuşuldu. Fırat İşbcer de bizim camiadan 20'ye yakın blog sitesininin ismin bir kez daha verdi ve 2008'i Türk Futbol Bloglarının yükseliş yılı olarak belirledi. Bunlardan daha güzel bir ayrıntı vardı sözlerinin içerisinde. Aslında blog yazarı arkadaşların yarattığı bağımsız medyanın bir nevi alternatif medyayı oluşturması. Burası çok önemli işte. Medya Okuryazarı olmak için üretim sürecinin içerisinde bizzat yer alınması...Galatasaray'dan Yasemin İnceoğlu Hocamıza selam olsun. Bir ara medya okuryazarlığı ile ilgili geniş geniş yazarız. Bu medya var ya bu medya...Neyse...2009'da medyanın aslında ne demek istediğini, ya da neden bunu böyle dediğini daha iyi idrak edip algılayan bireyler diliyorum. Ercan Saatçi neden Hürriyet de yazar ya da Sergen neden Mustafa Denizli'yi eleştirmez kısımlarına hiç girmiyorum. Teşekkürler Fırat İşbecer. Ne demiş Atatürk "Bağımsızlık Benim Karakterimdir". Yani diyor ki koyun gibi okursanız, koyun gibi seyrederseniz ve perde arkasını irdelemezseniz, boynunuza ilmik geçirilmiştir. Yeni yılınız kutlu olsun...

Hiç yorum yok: