11 Aralık 2008 Perşembe

Ticarete Atılmak...MR işi


“Müzmin sakat değilim”. Öylesin ya da değilsin. Senin durumun biraz "görünen köy Alibeyköy” idi ya neyse. Konumuz ticaret şu an. Endüstriyel futbolun nimetlerine doğru kayış. İlk Porto maçında oynamadın. Ramazan Bayramı’ndaki Kiev maçında oynadın. Sonra 2 Arsenal maçında yoktun. İçerideki Porto maçının 45. dakikasında baldırını tuta tuta çıktın. Denizli’ye gol attın. 5 gün sonra Kiev’e götürülmedin. Müzmin sakat değilsin. Elimde Newcastle macerasının da sakatlanma raporları da var ama epey zamanımı aldıktan sonra neyi ispatlayacağım ki diyerek girme gereği duymadım. Sorun tabi ki Emre Belözoğlu değil. Nasreddin Hoca’nın gölü mayalamaya çalışan zihniyetinin Fener yönetimine sirayet etmesinde. “Ya tutarsa” anlayışında. Biz yine şu ticaret konusuna gelelim. AROG’dan sonra işe bu şekilde bakmak daha sağlıklı oluyor. 2-3 idmandan sonra zaten bu MR makinesine giriyorsun ve çuvalla para kazanıyorsun. (tabi ki sana kızmıyorum. Hata sende değil seni sevende) Al evine bir MR makinesi. Hastanelerle görüş ve kampanyalarından faydalan. Şimdiye kadar ödenen paralarla bu işin ticareti yapılırdı. Acıbadem Fenerli falan ama adam da bir yere kadar kaldırır bu müsrifliği. Futbolu bıraktıktan sonra bu işe gir derim. Özeller 150-200’den aşağı MR çekmiyor. İnanılmaz bir sömürü düzeni var. Kılı dönse MR istiyor doktorlar. Ama anlaşmalı olduğu MR Görüntüleme Merkezleri’nden. Artık tecrübelendin. Hem “bu iş tehlikeli hocam diyen hastaya” sen benim vücudumdaki radyasyon oranını biliyor musun kardeşim deme şansın da var. Aklında olsun. Senin top oynayacak durumun yok anladığım kadarı ile.

2 yorum:

tierra dedi ki...

mevsim yaz.. burgaz'da uzun süredir görmediğim bir arkadaşımla lokalde içiyoruz... hasta beşiktaşlıdır.. ben galatasaraylı... konu emre transferinden açılıyor. O diyor büyük transfer... ben diyorum 5 maç üst üste oynasın büyük transfer olur diyorum. o da beni galatasaraylı olduğum için emre düşmanlığı yapıyorsun diyor. oysa bilmiyor ki ben çok korkuyordum bize gelicek, yata yata para kazanıcak diye! korkularım olmadan biranın dibini görüyorum o gece :) ve emre üst üst değil 5 maç 3 maç bile oynamıyor! bu da böyle bir anımdır...

neretva dedi ki...

@tierra:Doğru söze ne denir ki...Müzmin sakat değilim diyor üst üste 3 maç koyamadı daha. İyi ya da kötü oynasın ona da varım. Yeter ki üst üste 3 maç oynasın ben tükürdüğümü yalamaya razıyım.