5 Mart 2009 Perşembe

Meslek Yazısı (Bağcılar'daki Sırça Köşk)


"İlk bilen siz olun". Dünya üzerinde bir kurumun kullandığı en iddaalı sloganlardan biridir. Sorumluluğu oldukça ağır. Karasal frekansını TNT'ye devrettikten sonra CNN'in izlenme paylarında set düşüşler yaşandı. Ölçüm yapan AGB hanelerinin %50'sinin karasaldan TV izleyenler olması bunda etkiliydi. Aynı örneği Kanal 1'in karasal frekansını alan Habertürk'ün müthiş sıçraması olarak da verebiliriz. Yazımızın asıl konusu bu değil. CNN Mart itibariyle yeni yayın dönemine başladı. Kanal D ve CNN'in haber merkezleri birleştirildi. Ve kanalda değişim başladı. Yıllarca CNN'in "be first to know"unu Bağcılar'da oturarak "ilk bilen siz olun"a çeviren CNNTURK nihayet sokağa indi. Birand mucizevi bir şey mi yaptı? Hayır. Bir haber kanalını hele hele Doğan Haber Ajansı gibi bir gücü olan bir haber kanalını olması gerektiği yere gönderdi. Sokağa. Ne kadar bocalayacaklarını göreceğiz. NTV bile haber kanalı kimliğini yititrirken gitti vatandaşa sordu. CNNTURK daha yeni uyandı. Kanal yöneticilerine günaydınlar. Uzuuun bir kış uykusu idi.

2 yorum:

muhder dedi ki...

reha muhtar yine ekranlara döndü, sığınakların yerlerini iyi öğrenmek lazım gerekebilir.

Bolat dedi ki...

Taha Akyol ile birlikte iyice atalet icine bürünmüstü kanal saniyorum, Birand basarili televizyocu kimligini konusturacaga benzior.

Her ne kadar Dogan grubundan hoslanmasam da bu degisimi olumlu karsiliyorum...