16 Eylül 2008 Salı

Anlayamadım


Muntari'ye İtalyan Futbol Federasyonu Catania maçında gördüğü kırmızı karttan dolayı 3 maç ceza verdi. Pozisyonu 3-4 kere seyrettim. Ağır çekimde de seyrettim. Catania'lı oyuncuya Muntari'nin teması var. Ama ilk temastan sonra darbeyi yiyen oyuncu öyle bir uçuşa geçiyor ki sanki dönüyor Muntari bir kez daha çakıyor Tedesco'ya. Sonra da iş çığrından çıkıyor. İşte futbolda böyle anlar dengemi bozuyor, uyku düzenimi iç ediyor. Herkes önce kendi bahçesini süpürecek. Bu tip pozisyonlara en büyük tepkiyi şüphesiz İngilizler gösteriyor. Emek hırsızı yaftasını yapıştırıyor. Manevi baskı o futbolcuyu sürekli takip ediyor. Ben de üzülmüyorum tabi bu durumlara. "Tedesco kendini Muhammed Ali gibi yere attı" demiş Muntari. Doğru demiş. Asıl açıklamayı ise Mourinho yapmış. "Bu pozisyon PL'de olsaydı Tedesco cezayı yerdi" demiş. İtalya'ya hoşgeldin Mourinho. Orası İtalya...Kimse İngiltere'de sopayı alır dişerini kırarım demiyor değil mi?

Hiç yorum yok: