20 Eylül 2008 Cumartesi

Tam gına geldi diyecekken


Bir taraftan rapor hazırlamaya çalışıyorum bir taraftan da Denizli-Trabzon maçını seyrediyorum dün akşam. Her ikisini de beceremiyorum ayrı. Bir ara Gökhan Ünal golü attı ve kale arkasındaki Trabzon tribünlerine gitti. Başladı bebeyi sallamaya. Yahu dedim gına geldi artık biraz daha yaratıcılığınızı kullanın da değiştirin şunu. Bebeto'dan beri boğulduk artık. Semih galiba emzik neyin yapıyordu. Zannediyorum ki Gökhan'ın çocuğu oldu. Meğerse Egemen'inmiş. Sevinç aynı olmasına aynı. Ama Egemen'in sevincine tüm arkadaşlarının ortak olması ve bunu göstermesi hoşuma gitti. Gına gelmesini unuttum. Soyunma odasının kader birliği...Top oynayan arkadaşlar bilir. Arkadan birinin gol gelmeyince sallayın şu beşiği artık diye bağırması bile motivasyondur. İnanın böyledir. Haydi aslan, haydi kaplan demekten daha farklıdır. Allah bağışlasın diyoruz.

Hiç yorum yok: