20 Eylül 2008 Cumartesi

Vay anasını sayın seyirciler 5 oldu


Werder Bremen Allianz Arena'da tam 5 gol attı. Bayern'in 2 skoru ise Bremen'in eski oyuncularından Tim Borowski'den. Yarına bu maçın istitastikleri daha fazla su yüzüne çıkacaktır. Bayern en son şu zaman şu kadar fark yediydi de falan da filan da. Neyse...Maçın 16. dakikasında Bremenli Baumann'ın gördüğü bir kart var. Sonra da hakemin kendisini uyarmak zorunda kaldığı bir pozisyon. Atabilir miydi? Neden olmasın...Bazı kırılma noktaları vardır ve o noktaların her zaman daha iyinin yanında olmasını futbolun adalet mekanizmasının işlemesi için isterim. Kaptan sahada kaldı bir şekilde. Demichelis maçta Bayern adına sarı kart gören tek oyuncu.Kendi sahanda hem de Werder Bremen'den 5 yiyorsun ve maçı tek sarı kartla bitiriyorsun? Maçı seyretmeden skoru öğrensem Bayern'den kim atılmış kaçıncı dakikada diye sorarım. Maçtan sonra oyuncular arasında yaşananlar o kadar güzeldi ki...Hepsi sinirlerine hakim. Bunu neden yazdım? Bu Bremen'in kendini her türlü kabul ettirmesinin kanıtlarından biriydi. Oyun olarak, skor olarak, hakemin etkisi olmadan, ezerek. Geldim, gördüm, yendim. Fenerbahçe, Galatasaray ve Beşiktaş'tan 2'si birbiriyle oynasa ve biri birine deplasmanda 5 tane sallasa. Aman Allah'ım. Şu 1.96'lık Mertesacker'in ilacı Naldo'ymuş galiba yoksa Metzelder'le Euro 2o008'de körler sağırlar birbirini ağırlar durumundaydılar. Metzelder'i adam yokluğuna geçen hafta Real maçında seyrettim aynen devam icraatlara. Maçı anlatan arkadaşımıza küçük bir uyarım olacak. Podoski'nin %100 ofsayt olduğu bir pozisyon var. Top Podolski'nin ayağına geldiği gibi de hakem bayrağı çekiyor. Tutturdu hakem şöyle bir düşündü ondan sonra bayrağı çekti diye. Geç çekti bayrağı da falan filan. Değil efendim değil, kuralı uyguladı.

Hiç yorum yok: