6 Eylül 2008 Cumartesi

Yanarım ki ne yanarım

Yüksek lisans bitirme tezimde "Medya ve sporda şiddet" konusunu incelemiştim. Özellikle 6 Nisan tarihinde gerçekleşen GS-Leeds maçının 6 gün öncesini ve 2.maça kadarki süreyi ürpererek izledim. Kütüphaneden ilgili tarihlere ilişkin ne kadar gazete varsa indirtip 100'lerce sayfa fotokopi aldım. Hepsini tek tek okudum. Ve yanarım ki taşınma anında o fotokopilerin hepsini kaybettim. Ararım tararım yok. Tez hala elimde elimde olmasına ama görüntü yok. Hani bazı olayların üzerinden biraz geçmesi gerekiyor ya değerlendirmeyi daha iyi yapabilmek için...Duyguları biraz daha bir kenara bırakarak, biraz daha objektif olarak...Biraz daha halimize bakarak...Üzülerek...Bunları mı yazmışız, bu başlıkları mı atmışız diyerek...Onlar da sütten çıkmış ak kaşık değil diyerek...İngilitere maçında konuyu Dingilitere'ye bağlayarak...Sahada böyle sokakta böyle diyerek...Elin İngilizini Müslüman yapıp namaz kıldırdık diyerek...Ederek...Halimizin...İçine...Ederek...."Two Size" diyerek.

Hiç yorum yok: