24 Ocak 2009 Cumartesi

JC


JCarragher bir gün Everton'a gitse ve "ben küçükkene Everton'u tutardım" dese. Kimse yadırgamaz herhelde. Ne zaman ben küçükken aslında diye başlayan bir transfer sonrası cümle duysam aklıma JC gelir. Juve forması altında boynundaki Fiorentina kaşkolunu hiç unutmayacağım Roberto Baggio. Keep Walking. JC Kaka transferi ile ilgili mevzuya dahil olmuş, iyi de etmiş. "If I were a Man City fan I'd rather buy four or five players for that money. I think Man City need to become a top-six club first." Zaten farklı bir şey de yapmıyor City ama 6 ay sonra sözleşmesi bitecek adama "vatan yahut silistre" diyerek saldırıyor. Müşteri City olmasaydı o 3 transfer kaça biterdi o da ayrı bir konu. Devam ediyor JC Maybe what Everton are now. If you read what Mark Hughes is trying to do, it looks like the right way. Maybe they're trying to jump too many levels at once. That's what football is: you want it now. You don't want to wait, do you?" Ufaktan Everton'a da ayar vermiş. "Tüylenmeden uçmak olmaz" diye söylenen söz herhalde City için söylenmiş. City almak mı istemiyor yoksa hem para harcamıyorum hem de dünya benden bahsediyor mu diyor anlamadım. Yoksa normalde 10 lira daha ucuza alabileceğin adamlara fazla para vermekse dert City'nin yaptığı yanlış değil. Hamama giren biraz da terleyecek. Kimsenin yahu bu adamlara City'nin ne ihtiyacı vardı dediği yok. Bu Bellamy de olsa. Ne zaman ki Hughes gider işte o zaman kesenin ağzı sonuna kadar açılır gibi geliyor bana.

Hiç yorum yok: