27 Ağustos 2008 Çarşamba

Kesmece mozaik


TRT’de yayınlanan Kırık Hayatlar filminin muayene sahnelerinin makaslanması üzerine Akşam gazetesinin yaptığı haber sonrası TRT bir açıklama yapmış. Demiş ki; ben bu filmi Uğur Film’den bu şekilde aldım. TRT’nin açıklaması bu. Tamam öyle diyelim. Şimdi ben de Kanal 7’den bir açıklama istiyorum. 2 Temmuz akşamı yayınlanan “Bitirim Kardeşler” filminde, ölüm döşeğinde yatmakta olan Hulusi Kentmen, oğulları Kadir İnanır ve Kartal Tibet’in barıştığını görüp odayı terk ettiklerinde yatağın altından hatununa şarabı çıkarttırıp kafasına dayıyor. Dayayamıyor çünkü makaslanıyor. Oralar kayıp. Uçmuş. Hayır küçükken seyrettiydim oradan biliyorum o kareleri. Efendim bir de kanallarımız malum sebeplerden dolayı sigara içilen kareleri mozaikliyor. Filmin hamam sahnesinde Kartal Tibet nargile içiyordu. Nargilenin ağız kısmı mozaikli. Gelgelelim marpuc kabak gibi ortada. Şimdi ne yapayım ben güleyim mi ağlayayım mı? Daha fazla dikkat çekmek için mi yapıyoruz bunu, yoksa bak çocuğum ne kadar kötü bir şey TV’de bile göstermiyorlar demek için mi anlamadım? Ha unutmadan….Herhalde Kanal 7 de x filmden aldı filmi ve film de bu şekilde Kanal 7’ye gönderildi zamanında…Makaslı şekilde. Ondan yok şarap sahneleri...Aynı TRT’de olduğu gibi. Diyeceğim bir gazeteci farketmiş ve yazmış…Niceleri oluyor niceleri… makasların farkında mısınız?

Hiç yorum yok: