19 Kasım 2008 Çarşamba

Göbeğim kaşınıyor


Milli Takım defans göbeğinde ciddi sıkıntılar yaşıyor. Biz de bazen bu sorunu dile getirmeye çalışıyoruz. Estonya maçında ilgili yerin alternatifi kimdi? Sahadaki Hakan Balta. Kulübede öyle bir aday yoktu. Her ne kadar sakatın olursa olsun? Turnuva oynamıyorsun ki 2 maçlık serin var. Estonya maçındaki İbrahim Kaş’ın neden çağrılmadığına dair malumatım yok. Sakat mı? Bilmiyorum. Ben zaten bu adamı çok iyi biliyorum defansın göbeği için bu sebeple tercihimizi Zan, Güngör ve Gülselam’dan yana kullandık diyebilir Terim. Ama eğer ki biz bu hazırlık maçını İspanya maçları için yapıyoruz o zaman İspanya’da top tepen İbrahim Kaş’ın bu kadroda olması gerekirdi diye düşünüyorum. Eren Güngör ve Ceyhun Gülselam U21’den transfer diyebiliriz. Eren Kayseri’de Ali Turan’la banko oynuyor ve Kayseri ligin en ez gol yiyen takımı. Orta saha ve Tolunay’ın kurgusunda başka bileşenler de devreye girer ama Ali Turan-Eren Güngör uyumu Kayseri’nin az gol yemesinde önemli bir yer tutuyor. Kaş, Can Arat, Yasin, Zan, Emre, Eren, Ceyhun, Servet. Alpay-Bülent Korkmaz diyebileceğimiz bir ikili her durumda yok. Tabi ki Fatih Terim’in Eren ve Ceyhun’u U21’den A Takım kadrosuna almasına seviniyorum ama bir İspanya maçını düşündüğümde afakanlar basıyor adamı. Ceyhun ne yapıyor derseniz 89’da giriyor 90’da çıkıyor bu aralar. 2-3 ayda bir sakatlık geçiren Zan’a o dönem bir şeyler olsa İspanya’daki maçta Servet’in yanına Eren’i lönk diye Torres’in karşısına koyarım dersen hiç sorun yok. Eskiden neden Ali Turan’ı milli takıma almazsın der dururdum. Malum Eren U21’lerin hedefe koşan takımında yer almaktaydı. Almadı Ali Turan’ı. Şimdi U21’ler büyük bir revizyona gitmişken neden Ali’yi değil de Eren’i alıyorsun demem tabi ki? O taktir hakkına saygım var. Ama göbeğimiz kaşınıyor, onu biliyorum. Al-veri dünyada en iyi yapan takımlardan birine karşı oynayacağız. Oyunu bu trafikle diğer tarafa yıkan bir takımla oynayacağız. Bireysel hataya zorlayan bir takımla oynayacağız. Düşünüyorum, düşünüyorum Zan ve Çetin ikilisinin dışına çıkamıyorum İspanya maçlarında. Biz hiç mi adam yetiştiremedik 5 senede bu bölgeye. Alternatif diyorum Zan ve Çetin'e sallamak değil niyetim. Ya da sallıyorum.

Hiç yorum yok: